13 Ocak 2009 Salı

kurtuluş

senelerim harebe,
senelerim boşa gitmiş,
senelerim asır olmuş , uyutulmuşum bir fahişe uğruna.
gözyaşlarım bitmiş,
gözyaşlarım suyunu çekmiş,
gözyaşlarım haksız akmış senelerce bir fahişe uğruna.

hiç dönmek istemesemde , kafamı çevirdiğimde arkama,
harcanılmış yıllar bana küsmüş,suratları asık,gözleri ufukta,
çaldığım dakikaların hatta saniyelerin hesabını soruyolar bana.

ama hücre hapisindeymişim sanki kapanmışım odama,
kurmuşum hayalleri , yıkmışlar duygusuzca.
taşla kaplamışlar kalbimi,yumuşatmışım yaşlarla.
bakamamışım etrafıma,çizik atamamışım anılara.

şuan ise tarihlerden eylül
belki bir eksik belki bir fazla
hayatım bambaşka.
başladığım güne lanet,
bittiği güne şükrediyorum.

haketmemişiz ; ben yaşananları sen ise beni.
sevmemişim,zannetmişim...
aşk yokmuş,meğer oda ilk görüşte olurmuş bugün ki gibi.

Hiç yorum yok:

 


meloy brothers © 2008. Design by: Pocket