13 Ocak 2009 Salı

"kevin"

colin'in seçtiği isim sonucunda, aynı soyada bağlı kalma gerekliliği hissedip sevdiğim kevin ön ismini alıp bu karakteri yarattım. ben kevin'im. peki kevin kimdir? kısaca anlatayım:
hayatı yaşa felsefesini benimsedim. hayat kafaya takacak kadar kötü değildir bana göre. aslında çok önceleri her şeyi kafasına takan, bunalım içerisinde yaşayan biriydim. bunu es geçmek istemem. bir gün bir reklam sayesinde çıktım bu bunalımdan da. johnsons baby shampoo reklamıydı bu. hayatı şampuana benzettim. temiz olmak için çabalarken gözünü açıp bakarsan acıtır. bu kadar fazla felsefik de düşünmemiştim aslında, şampuanın sloganı "no more tears" idi. tamam ulan dedim ve atıldım hayata.
zaaflarım var, hobilerim var, fobilerim var. sıradan bir insanım yani. gezmek en büyük hobim denebilir, şehir şehir dolaşır dururum. yeni yerler görmeyi seviyorum. belki de zaaflarımdan birinin yarattığı bir hobi bu. en büyük zaafım, klasik bir erkek zaafı, kadınlar. itiraf etmeliyim ki; kadınların en büyük zaaflarından biri de "kevin meloy"
sinema ve müzik olmadan yaşayamayanlardanım. bunlar dışında, sanatın her dalı ilgimi çeker.
colin ile pek çok şey paylaşmadık şimdiye kadar, hep uzaktık birbirimize. bu blog biraz da iki kardeşi yakınlaştırmasını umduğum bir proje oldu. bakalım neler getirecek. benim için takip edilmek, dikkat çekmek, yazdıklarımızın sevilmesi tabii ki önemli. fakat böyle bir şey olmasa bile biz yazar çeker gideriz.
hayatımız bazen sizlerinki kadar sıradan, bazense aklınızın almayacağı kadar uçuk kaçık. bazen mutsuz, bazen mutlu. bazen insanların hayallerindeki yerlerde. kabuslar da olabilir. bu nedenle yazmaya başladık. yazmaya değer olduğu için.
görüşmek üzere.

K.M **

1 yorum:

Böcek dedi ki...

ee hoşgeldiniz o zaman:D

 


meloy brothers © 2008. Design by: Pocket